WGothic 3 niestety nie uświadczymy możliwości korzystania z konwencjonalnych środków komunikacji poza własnymi nogami. A świat jest naprawdę duży i nieźle musielibyśmy się nabiegać, żeby ciągle przebywać drogę do miejsca, w którym czeka na nas zadanie i z powrotem do zleceniodawcy. Pozostają nam zatem te niekonwencjonalne środki, jakimi są kamienie teleportacyjne. Prowadzą one do każdego z miast/osad, ale jako że znalezienie niektórych może stanowić problem, poniższa lista powinna ci być pomocna.
Myrtana
- Ardea - na stoliku przed Hamlarem, lub na dachu domku Jacka
- Reddock - w skrzyni w jaskini z goblinami, jaszczurami i jednym pełzaczem
- Cape Dun - w magazynie Urkrassa
- Montera - w domku po prawej od domku Marika na stole
- Gotha - skrzynia w chatce orkowego dowódcy, jest jeszcze jeden kamień w mieście, nieopodal opuszczonej kuźni - na stole
- Faring - zaraz przy wejściu do osady są dwa tunele (po prawej stronie). należy skręcić w prawy tunel, na samym końcu leży kamień.
- Vengard Świątynia - jaskinia w środku Gothy, pełna nieumarłych szkieletów i zombie.
- Vengard Sala Tronowa - nieopodal izby najwyższego Maga Ognia, nad salą tronową króla w stolicy.
- Okara - zaraz przy wejściu, na kamieniu przy drzewie (jakieś 10 metrów od strażników)
- Silden - w pobliżu Gromplea (trzeba ukraść)
- Geldern - poza miastem, na kamieniu przy południowym wyjściu. Drugi koło Mirzo (trzeba ukraść)
- Trelis - w skrzyni za posągiem Beliara
- Nemora - na prawo od wejścia, najprawdopodobniej w skrzynce, lub jej pobliżu
Varant
- Braga - obok kupca przy północnym wejściu
- Ben Erai - na beczce, zaraz przy zejściu do kopalni
- Lago - w pobliżu Rasula
- Ben Sala - obok kuźni.
- Bakaresh Miasto - w pobliżu Silvio, znajdującego się zaraz przy wejściu do miasta.
- Bakaresh Świątynia - w środku świątyni, pierwszy mały pokoik na prawo.
- Mora Sul - na stole obok Bandaro.
- Ishtar - przy wejściu, na stole obok strażnika głównego wejścia, drugi gdzieś za Zubenem, teleportuje Cię do jego pałacu. strzeże go pojedynczy wojownik, kamień można ukraść tylko w jeden sposób - najpierw trzeba pozbyć się strażnika
Nordmar
- Klan Wilka - w domu Ronara - łowcy. Można go podnieść.
- Klan Młota - w domu Ingvara, trzeba go ukraść, co jest łatwe, bo z Invgara straszny śpioch.
- Klasztor Ognia - w bibliotece, w środku świątyni, jedna z zamkniętych skrzyń zawiera kamień.
- Klan Ognia - w pierwszym domku w mieście, drugi w chatce wodza.