Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Perihelion • Przydatne informacje • INSIMILION

    Inne gry


    Przydatne informacje

    Działy gier » Inne gry » Perihelion
    Autor: Konrad Szkudlarczyk
    Utworzono: 12.07.2010
    Aktualizacja: 12.07.2010

    Tabela charakterystyki postaci ukazuje cechy i ich znaczenie. W kolumnie "Wzrost" jest opis działań koniecznych, aby dana wartość wzrosła. Cechy zwiększają się wyłącznie podczas bitew. Jak widać, czasem można troszkę oszukać, na przykład wzrost szybkości jest bardzo łatwy...

    Charakterystyka postaci

    NazwaOpisWzrost
    Staminaustala próg, po przekroczeniu którego (wartość zerowa) postać traci przytomność i pada na ziemięjej wzrost nie zależy od niczego i następuje automatycznie co określoną liczbę rund
    Vitalitypo jej utracie następuje śmierć postaciwzrasta jedynie wtedy, gdy zawodnik otrzymuje określoną liczbę ran i sam się wyleczy
    Constitutionustala naturalną odporność organizmu na różne bodźce zewnętrzne oraz wspomaga samoczynne gojenie się rannie rośnie
    Strenghtpodnosi odporność postaci, a jej wartość determinuje poziom maksymalnego obciążenia (w kg) niesionym sprzętem oraz określa efekty ranienia przeciwnika w walce wręczjej przyrost zależy od częstych walk wręcz
    Dexterityokreśla umiejętność posługiwania się bronią zarówno w strzelaniu, jak i w zwarciurzadko rośnie, czasami dzięki ciągłemu strzelaniu do celu
    Speedod niej zależy zasięg poruszania się na polu walki oraz sprawność zmiany broni podczas bitwybardzo często rośnie, jeżeli postać wykazuje dużą mobilność, czyli wciąż łazikuje
    Intelligenceustala efektywność i celność rzucanych czarówzwiększa się poprzez używanie magii
    Concentrationokreśla zasób energii mentalnej do wykorzystania w działalności magicznejjej poziom rośnie dzięki częstemu rzucaniu czarów. Poza tym można ją wywołać, używając obrony mentalnej
    Sixth Senseustala poziom naturalnej ochrony przed czaraminie zwiększa się jego czułość
    Perceptionokreśla celność strzału i umiejętność obsługi bronijej poziom rośnie poprzez udział w strzelaninach
    Moralepoziom odwagi, pozbawiony jej żołnierz wpada w panikę i zostaje wykluczony z walkirośnie z każdą wygraną bitwą

    Cechy bojowe

    NazwaOpisZależność
    Enduranceobciążenie sprzętemsiła
    Woundingzadawanie ran trzymaną w rękach broniąrodzaj broni
    Operation timezużycie punktów ruchu na wymianę broniszybkość
    Physical protectionpoziom naturalnej obronybudowa fizyczna postaci i jej opancerzenie
    Physical defenseumiejętność obronyzręczność i siła
    Physical attackumiejętność atakowaniazręczność i siła
    Physical action timezużycie punktów ruchu na dany atak i obronęzręczność, szybkość i rodzaj broni
    Range attackmax. skuteczność strzeleckapercepcja, zręczność i rodzaj broni
    Range defensemax. skuteczność obrony przed ostrzałempercepcja
    Range action timeprocent punktów ruchu zużywanych na strzelaniepercepcja, zręczność i rodzaj broni
    Mental protectionnaturalna odporność na czaryszósty zmysł
    Mental attackskuteczność ataku czaramiinteligencja
    Mental defenseskuteczność obrony przed czaramiinteligencja, szósty zmysł
    Mental energyenergia mentalnakoncentracja
    Mental action timezużycie punktów ruchu na działalność magicznąinteligencja

    Charakter

    NazwaOpisWzrost cechy
    Ivoryekstremalnie pozytywnakoncentracja i morale
    Morphiumsilnie pozytywnażywotność i kondycja
    Crome Panterpozytywnaszybkość i morale
    Whisper Danceumiarkowanie pozytywnaszybkość i szósty zmysł
    Lavendarneutralnabrak
    Neonumiarkowanie negatywnainteligencja i koncentracja
    Toxic Wastenegatywnasiła i kondycja
    Uitriolsilnie negatywnazręczność i szybkość
    Cornivoreekstremalnie negatywnasiła i budowa fizyczna

    Formy czarów

    NazwaZasięgObszarUwagi
    Cone81*1czar rzucany trzykrotnie w danej chwili
    Ring03*3bez efektów ubocznych dla rzucającego
    Tunnel40tuneldziałanie w wyznaczonym kierunku
    Sphere21*1
    Blast121*1
    Storm143*3
    Field165*5

    Tabela czarów

    Klasa: M - Mediator, P - Psionic, A - Anchorite

    Składniki: runy ponumerowane wg kolumn (od góry w dół) od lewej strony tablicy runów.

    NazwaSkładnikiZależnośćEfekt ubocznyKlasa

    High temperature

    Solar corona17,18moralerośnie: moraleM
    Napalm eruption18,31,32siłaspada: percepcja, żywotnośćM P A
    Glowing plasma3,8,13,31percepcjaspada: siła, percepcja, żywotnośćP A

    Low temperature

    Black frost24,32kondycjaspada: kondycjaM P A
    Chilly vapour26, 30, 36żywotnośćrośnie: percepcja, zręcznośćM A
    Whirring moralne4,10,25,40siłaspada: morale, żywotność, szybkośćP A

    Pressure

    Altered gravity9,28inteligencjaspada: siłaM P A
    Forcedefiection23,29,35kondycjarośnie: percepcja, szybkośćM P
    Fulminatlng damp1,2,4,40siłaspada:siła,percepcja, zręcznośćM A

    Electricity

    Static charge26,30szósty zmysłrośnie: inteligencjaP A
    Electric shock14,20,33kondycjaspada: zręczność, szybkośćM P
    Brush discharge11,21,25,40percepcjaspada: morale, kondycja, zręcznośćM P A

    Extreme sound

    Infraresonanse31,40percepcjaspada: koncentracjaM P A
    Midturbulęncy10,26,34szósty zmysłrośnie: percepcja, koncentracjaM A
    Sonic boom8,19,36,38siłaSpada: inteligencja, percepcja, moraleM P

    Extreme light

    Shaded spectrum10,22inteligencjaspada: percepcjaP A
    Diffused glaire15,19,26koncentracjaspada: percepcja, szósty zmysłM P A
    Liquid light10,16,22,28inteligencjarośnie: siła, szyb., szósty zmysłM A

    Radiation

    Radiant powder7,14szósty zmysłspada: szybkośćM A
    Beta spread point15,37,38percepcjarośnie: kondycja, percepcjaP A
    Uranlum warp3,4,24,39żywotnośćspada: kondycja, koncentracja, szósty zmysłM P A

    Organic materials

    Hormonal spray17,19żywotnośćspada: kondycjaM P A
    Rank poison19,23,35kondycjaspada: siła, żywotnośćM A
    DNA stimulants11,28,37,38inteligencjarośnie: inteligencja, koncentracja, szósty zmysłP A

    Unorganic materials

    Metallic layers20,32siłarośnie: kondycjaM P
    Drifting silicon13,17,28percepcjaspada: szybkość, moraleP A
    Acidic fume2,5,24,33szósty zmysłspada: koncentracja, zręczność, szybkośćM P A

    Pathogens

    Temporal leprosy7,36żywotnośćspada: żywotnośćA
    Psion antidote19,28,36żywotnośćrośnie: zręczność, żywotnośćP A
    Septic thorns1,5,6,18kondycjaspada: żywotność, kondycja, zręcznośćM P A

    Astral influences

    Lifeforce drain11,18koncentracjaspada: żywotnośćM P A
    Aura dispersion10,28,35koncentracjaspada: kondycja, siłaM A
    Inner shadow1,29,32szósty zmysłspada: siła, koncentracjaM P
    Reality shift32,34,36szósty zmysłrośnie: morale, szósty zmysłM P A
    Ethereal fluidum4,5,12,15żywotnośćrośnie: siła, szybkość, zręcznośćM A

    Mental influences

    Estatic trance15,36koncentracjarośnie: moraleM P
    Spiritual void9,33,38inteligencjaspada: inteligencja, szósty zmysłM P
    Scisophrenia21,30,33inteligencjaspada: inteligencja, koncentracjaP
    Neuron overdrive28,33,40inteligencjaspada: inteligencja, szósty zmysłM P A
    Alpha catharsis16,17,21,27szósty zmysłrośnie: żywotność, kondycja, inteligencjaM P A



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw