Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Diablo • Zadania • INSIMILION

    Inne gry


    Zadania

    Działy gier » Inne gry » Diablo
    Autor: Shiris
    Utworzono: 30.03.2012
    Aktualizacja: 30.03.2012

    Nie wszystkie questy w Diablo ujawniają się w trakcie pierwszej rozgrywki. Dopiero kilkakrotne przejście gry umożliwia poznanie każdego z nich.

    Dunegons (poziomy 1-4)

    The Curse of King Leoric
    Od mieszkańców wioski dowiemy się o smutnym losie ich króla. Aby zakończyć jego martwą egzystencję, musimy udać się do podziemi. Tam znajduje się wejście do krypty króla. Składa się ona z kilku pomieszczeń, a w centralnym przebywa sam Leoric. Wokół jest pełno szkieletów. Król potrafi wskrzeszać każdego pokonanego trupa, a jego ataki wielkim mieczem są dość mocne. Najlepszą taktyką na poradzenie sobie z Leoriciem jest wywabienie go z jego kwatery głównej i stoczeniem z nim walki tam, gdzie nie będziemy mieli wokół stada klekoczących kośćmi pomocników. Wojownik najlepiej da sobie radę przy pomocy topora, zaś magowi pomoże czar „Holy Bolt”. Łuczniczka na wolną rękę, bo jej będzie tu najłatwiej. Po walce w nasze ręce wpadnie Undead Crown.

    Butcher
    O tym queście dowiemy się najszybciej, bo ujawnia się on tylko wtedy, kiedy przy wejściu do kościoła znajdziemy umierającego wieśniaka. To właśnie od niego dowiadujemy się o Rzeźniku i intrydze Lazarusa. Samego Butchera spotkamy niżej. To mocny i silny przeciwnik, moim zdaniem najtrudniejszy mini-boss w całej grze. Po walce wpadnie nam w ręce jego tasak.

    Poisoned Water Supply
    Aktywację tego questa zwiastować będzie zabarwienie na żółto wody w fontannie na rynku Tristram. W podziemiach znajdziemy wejście, przy którym pojawi się napis „To the dark passage”. Należy tam zejść i zabić wszystkich znajdujących się w tej lokacji przeciwników. Potem wystarczy iść już do Peppina i powiadomić go o sukcesie.

    Ogden’s Sign
    W małym pomieszczeniu spotkamy goblina o imieniu Snotspill. Będzie się on domagał pomocy w odzyskaniu magicznego sztandaru. Poszukiwany przedmiot znajduje się w skrzyni, tuż obok miejsca, w którym poznaliśmy Snotspilla. Kiedy mu go zwrócimy, goblin poczuje moc, ściany pomieszczenia znikną i zaatakuje nas cała chmara jego kumpli. Należy jak najszybciej wydostać się z tej komnaty, stanąć na zewnątrz i po kolei eliminować plugastwo, bo nawet silna postać może zostać zabita, jeśli zostanie otoczona ze wszystkich stron, zgodnie z zasadą „Nec Hercules contra plures”.

    Catacombs (poziomy 5-8)

    Ghabrad the Weak
    Na jednym z poziomów katakumb spotkamy niebieskiego kozła, który jednak nie zaatakuje nas, tylko obieca podarek, jeśli go nie zabijemy. Trzeba podejść do niego kilka razy. Czasami nam coś da, czasami nie. Wreszcie uzna, że to co stworzył, jest za dobre, by obdarować tym gracza, i zaatakuje nas. Walka z nim to bułka z masłem, jak wskazuje jego przydomek.

    The Magic Rock
    Ten quest pojawia się w chwili, w której odwiedzimy Griswolda po pokonaniu króla Leorica. Opowie on nam o rozbitej karawanie, która wiozła „kawałek nieba”. W katakumbach należy odnaleźć ów meteoryt i przynieść go do kowala, który wykuje dla nas z niego Empyrean Band.

    Valor
    To kolejny quest, którego pojawienie się aktywuje przeczytanie księgi. W celu jego ukończenia, musimy odnaleźć Blood Stone. Gdy kamień znajdzie się już w naszym posiadaniu, należy go umieścić na piedestale w następnym pomieszczeniu. Odkryje to przed nami szereg pomieszczeń. W nich znajdziemy dwa kolejne Krwawe Kamienie, które również kładziemy na piedestale. Dzięki temu otworem stanie przed nami droga, na końcu której znajduje się bardzo dobra zbroja – Armor of Valor.

    Chamber of Bones
    O tym pomieszczeniu dowiemy się z księgi, którą znajdziemy w trakcie podróży. Droga tam wiedzie przez schody otoczone filarami, znajdujące się na szóstym poziomie, w katakumbach. Gdy po nich zejdziemy, czeka nas mozolne przebijanie się przez armię nosorożców i szkieletów. Nagrodą za nasze trudy będzie czar „Guardian”.

    Halls of the Blind
    Uaktywnienie się tego questa zwiastuje wierszyk, który znajdziemy w księdze na siódmym poziomie. Dopiero po jego przeczytaniu pojawią się drzwi do tej lokacji, składającej się w dwóch kwadratów, połączonych bokami. Strzegą jej Ilusion Weavery. Nagrodą za ich wytępienie będzie Optic Ring.

    Zhar the Mad
    Tego czarodzieja spotykamy na ostatnim poziomie katakumb. Gdy wejdziemy do jego siedziby i odezwiemy się do niego, Zhar rzuci nam księgę czarów i każe spadać. Jeżeli zainteresujemy się regałem pod ścianą, Zhar nas zaatakuje. Czarodziej teleportuje się po całej okolicy i rzuca ognistymi kulami. Łuczniczka i mag nie będą mieli z nim problemu, ale wojownik, walczący w zwarciu, sporo się namęczy, zanim go pokona. Dobrym sposobem jest przygwoździć go w rogu, wtedy istnieje duża szansa, że już tam zostanie i da się zabić.

    Caves (poziomy 9-12)

    Black Mashroom
    Quest zaczyna się wraz ze znalezieniem księgi o nazwie „Fungal Tome”, która leży na ziemi niedaleko zejścia na pierwszy poziom jaskiń. Jeśli zaniesiemy go do Adrii, odeśle nas ona ponownie pod ziemię, w poszukiwaniu wielkiego, czarnego grzyba. Znajdziemy go na poletku grzybowym. Po zaniesieniu go czarownicy i rozmowie z nią, zostaniemy skierowani do Peppina. On powie nam, że potrzebuje mózgu demona. Na szczęście to żaden problem, bo na pierwszym poziomie jaskiń pełno jest demonów, wystarczy zabić jednego, a na ziemi znajdzie się jego mózg. Teraz idziemy do Peppina, dajemy mu mózg, bierzemy od niego eliksir, zanosimy Adrii… i słuchamy, jak wiedźma narzeka, że dostała go tak późno. W rezultacie otrzymujemy fiolkę napoju, który podnosi wszystkie nasze statystyki o trzy.

    The Anvil of Fury
    Bardzo prosty i krótki quest. By go uaktywnić, należy spotkać się z Griswoldem, który wspomni nam o kowadle. Teraz wystarczy już tylko je odszukać i dostarczyć kowalowi, żeby otrzymać jeden z najlepszych mieczy w grze – Griswold’s Edge.

    Hell (poziomy 13-16)

    Lachdanan
    Ten czarny rycerz, którego spotkamy w piekle, zachował w sobie resztki człowieczeństwa i prosi nas o pomoc. Jedynym, co może go uratować, jest Golden Elixir. Jak go zdobyć? Należy udać się na następny poziom, całkowicie go oczyścić, zdobyć laskę Lazarusa, i gdy wrócimy tam ponownie, obok teleportu do siedziby upadłego biskupa, będzie leżała flaszka eliksiru. Teraz pozostaje nam tylko zanieść to rycerzowi. W zamian za pomoc dostaniemy jego zbroję i hełm.

    Warrior of Blood
    Znowu zadanie, które rozpoczyna przeczytanie księgi - Steel Tome. Celem gracza jest pokonanie mini-bossa, jakim jest Warrior of Blood. Warto wiedzieć, że przebywa on w otoczeniu sporej grupy pomocników, których najlepiej jest wywabiać i likwidować pojedynczo, a dopiero po wycięciu w pień eskorty zająć się głównym przeciwnikiem.

    Archbishop Lazarus
    Quest rozpoczyna się, gdy odnajdziemy laskę biskupa. Mając ją, odwiedźmy Caina, który ujawni swoją prawdziwą tożsamość i poinformuje nas o wielu rzeczach. Po powrocie do lochów tuż obok wielkiego pentagramu znajdziemy czerwony portal teleportacyjny. Prowadzi on do niewielkiej lokacji. W niej trzeba pokonać wszystkich wrogów i uaktywnić dwie księgi, dzięki czemu w miejscu, gdzie zaczynaliśmy podróż po tym miejscu, uruchomi się kolejny teleport. Tu, po animacji, spotkamy Lazarusa. Zacznie on przemowę, którą możemy wykorzystać, by wycofać się. Lepiej tak zrobić i walczyć z przeciwnikami po kolei. Po zwycięstwie wrócimy przy pomocy tego samego teleportu, którym tu przybyliśmy.

    Diablo
    Ostatnie zadanie w grze rozpoczyna się w chwili pokonania biskupa. Rozmowa z Cainem znowu naświetli nam historię. Wróciwszy na poziom 15, zauważymy, że wielki pentagram lśni. Jest on teraz teleportem na kolejny poziom gry. Pozostaje już tylko zejść niżej. Musimy przebyć cztery ćwiartki, w każdej naciskając dźwignię aktywującą drzwi w kolejnej. Wreszcie, w południowo-zachodniej, spotkamy samego Diablo. Jest on otoczony stadem pomocników. Cześć z nich można wywabić i zabić pojedynczo. Gdy pojawi się sam Diablo, najlepiej się wycofać, tak by tylko on ruszył za nami. Zaraz po zwycięstwie należy koniecznie zapisać grę, gdyż staniemy przed wyborem. Jeśli wybierzemy nową grę, będzie można zacząć ją z całym inwentarzem, jaki mieliśmy w chwili zabicia Diablo przy sobie.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw