Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Budynki • INSIMILION

    Inne gry


    Budynki

    Działy gier » Inne gry » Bitwa o Śródziemie 2
    Autor: Aharo
    Utworzono: 05.03.2012
    Aktualizacja: 11.03.2012

    Ludzie Zachodu

    Gospodarstwo - ten budynek dostarcza nam surowców potrzebnych do rekrutacji wojsk oraz budowy innych budynków. Każde gospodarstwo zwiększa próg punktów dowodzenia o 50.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 300

    Koszary - w tym budynku możemy zwerbować gondorskich piechurów oraz, na drugim poziomie, gwardzistów wieży.
    Wytrzymałość: 3000
    Koszt: 300

    Szkoła łucznicza - w tym budynku możemy zwerbować gondorskich łuczników oraz, na drugim poziomie, strażników Ithilien, a także opracować ogniste strzały.
    Wytrzymałość: 3000
    Koszt: 300

    Stajnie - w tym budynku możemy zwerbować Gondorskich Rycerzy oraz Rohirrimów.
    Wytrzymałość: 3000
    Koszt: 600

    Warsztat oblężniczy - w tym budynku możemy skonstruować machinę oblężniczą gondoru - trebusz. Możemy także opracować tutaj ogniste kamienie.
    Wytrzymałość: 3000
    Koszt: 800

    Wieża bojowa - stoi na straży armii oraz budynków Gondoru. Można kupić ulepszenie, aby strzelała z ognistych strzał, a także wysłać tam oddział łuczników, aby zwiększył jej siłę ognia.
    Wytrzymałość: 300
    Koszt: 500

    Studnia - leczy pobliskie jednostki - nasze i naszych sojuszników.
    Wytrzymałość: 600
    Koszt: 300

    Posąg bohatera - pobliskie jednostki dostają premię do morale. Każdy posąg zwiększa próg punktów dowodzenia o 10.
    Wytrzymałość: 600
    Koszt: 300

    Kuźnia - W kuźni możesz opracować hartowane ostrza oraz ciężkie zbroje dla żołnierzy. Szkoli się tutaj też chorążych.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 1000

    Targowisko – Na targowisku możesz kupić wiele ulepszeń gospodarczych dla twoich ziem. Im więcej posiadasz targowisk, tym mniejszy jest koszt opracowania ulepszeń.
    Wytrzymałość: 2500
    Koszt: 1500
    Ulepszenia do opracowania na targowisku:
    - wielkie żniwa,
    - materiały oblężnicze,
    - ruda żelaza.

    Forteca - główny budynek tej frakcji. Możesz wykupić tu szereg ulepszeń i opcji rozbudowy. Werbuje się tutaj bohaterów i budowniczych.
    Wytrzymałość: 7500
    Koszt: 5000
    Ulepszenia do opracowania w fortecy:
    - sztandary,
    - dom uzdrowień,
    - wieża z kości słoniowej,
    - wrzący olej,
    - numenoryjskie kamieniarstwo,
    - płonąca amunicja.

    Elfy

    Drzewo Mallorn - to piękne drzewo dostarcza surowców potrzebnych do budowy armii i budynków. Każde drzewo zwiększa próg punktów dowodzenia o 50.

    Elfickie koszary - w tym budynku możesz wyszkolić dzielnych wojowników oraz łuczników pochodzących z Lorien, a także zwerbować Łuczników z Mrocznej Puszczy.
    Wytrzymałość: 3000
    Koszt: 300

    Zielone Pastwisko - można tu wyszkolić potężnych lansjerów z Rivendell.
    Wytrzymałość: 3000
    Koszt: 600

    Wiec Entów - można tutaj zwerbować potężnych entów, a także specjalnego bohatera - Drzewca.
    Wytrzymałość: 6000
    Koszt: 1000

    Posąg bohatera - pobliskie jednostki dostają premię do morale. Każdy posąg zwiększa próg punktów dowodzenia o 10.
    Wytrzymałość: 600
    Koszt: 150

    Wieża bojowa - świetna obrona dla budynków i jednostek. Możesz wysłać tam swój oddział łuczników, aby zasypywał gradem strzał wroga, a także opracować technologię Srebrokolcowe strzały, zwiększającą zadawane przez budynki tego typu obrażenia.
    Wytrzymałość: 1000
    Koszt: 500

    Zwierciadło Galadrieli - leczy pobliskie jednostki - nasze i naszych sojuszników.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 200

    Kuźnia Eregionu - w tym budynku można opracować ulepszenia dla jednostek.
    Wytrzymałość: 4500
    Koszt: 1000
    Ulepszenia które można tu opracować:
    - elficki chorąży,
    - hartowane ostrza,
    - elfickie zbroje,
    - srebronokolce strzały.

    Forteca - najważniejszy budynek tej frakcji. Możesz wykupić tu szereg ulepszeń i opcji rozbudowy. Werbuje się tutaj także bohaterów i budowniczych.
    Wytrzymałość: 7500
    Koszt: 5000
    Ulepszenia do opracowania w fortecy:
    - zaklęte kowadło,
    - mistyczne fontanny,
    - błogosławiona mgła,
    - kryształowa fosa,
    - oplatająca winorośl,
    - orle gniazdo.

    Krasnoludy

    Szyb kopalniany - dostarcza cennych surowców. Pozwala na przemieszczanie się oddziałów między innymi tunelami.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 300

    Sala wojowników - można tu zwerbować gwardzistów i falangi.
    Wytrzymałość: 5000
    Koszt: 400

    Szkoła łucznicza - można tu zwerbować Ludzi z Dale oraz miotaczy toporów.
    Wytrzymałość: 5000
    Koszt: 600

    Warsztat kuźniczy - produkuje się tutaj krasnoludzkie machiny oblężnicze, takie jak katapulta, burzyciel oraz wóz bojowy. Możesz tutaj też opracować ulepszenia dla jednostek krasnoludów.
    Wytrzymałość: 3000
    Koszt: 800
    Ulepszenia które można tu opracować:
    - hartowane ostrza,
    - zbroje z Mithrilu,
    - młoty oblężnicze,
    - płonące głazy.

    Wieża Bojowa - miota toporami we wroga. Stanowi świetną ochronę dla pobliskich budynków i jednostek.
    Wytrzymałość: 1000
    Koszt: 500

    Palenisko - leczy pobliskie jednostki - nasze i naszych sojuszników.
    Wytrzymałość: 3000
    Koszt: 300

    Posąg bohatera - pobliskie jednostki otrzymują premię do morale. Każdy posąg zwiększa próg punktów dowodzenia o 10.
    Wytrzymałość: 3000
    Koszt: 300

    Forteca - najważniejszy budynek tej frakcji. Można tu wykupić szereg technologii i opcji rozbudowy. Werbuje się tutaj bohaterów i budowniczych.
    Wytrzymałość: 7500
    Koszt: 5000
    Ulepszenia do opracowania w fortecy:
    - sztandary,
    - beczki oblężnicze,
    - mistrzowska amunicja,
    - baryłki oleju,
    - krasnoludzkie kamieniarstwo,
    - potężna katapulta.

    Isengard

    Piec - dostarcza cennych surowców. Każdy piec zwiększa próg punktów dowodzenia o 50.
    Wytrzymałość: 1000
    Koszt: 300

    Tartak - w tartaku pracują robotnicy, którzy karczują pobliskie lasy, aby to co zetną przerobić na cenne surowce.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 450

    Jama uruków - można w niej wyszkolić Uruk-Hai, Uruckich pikinierów oraz Uruckich kuszników, a gdy jama osiągnie poziom drugi, dostępni staną się także berserkerzy.
    Wytrzymałość: 3000
    Koszt: 450

    Jama Wargów - można tu werbować jeźdźców wargów.
    Wytrzymałość: 3000
    Koszt: 500

    Warsztat oblężniczy - w tej fabryce wytwarza się balisty, tarany, miny i drabiny oblężnicze. Wybuchowe miny możesz zbudować jedynie w warsztacie oblężniczym na 2 poziomie, a balistę na 3 poziomie.
    Wytrzymałość: 3000
    Koszt: 800

    Wieża obserwacyjna - świetna ochrona dla pobliskich budynków i jednostek.
    Wytrzymałość: 2000
    Koszt: 700

    Wartownia wargów - w tym budynku znajduje się potężny warg, którego można spuścić z łańcucha, aby siał postrach w szeregach wroga.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 400

    Zbrojownia - budynek w którym można opracować ulepszenia dla jednostek Isengardu.
    Wytrzymałość: 4500
    Koszt: 1000
    Ulepszenia które można opracować w tym budynku:
    - hartowane ostrza [zwiększają atak wręcz],
    - ciężkie zbroje [zwiększają obronę jednostek],
    - ogniste strzały [zwiększają zadawane obrażenia przez kuszników].

    Forteca - główny budynek tej frakcji. Można tu wykupić szereg ulepszeń i opcji budowy. Werbuje się tutaj bohaterów i budowniczych.
    Wytrzymałość: 7500
    Koszt: 500
    Ulepszenia do opracowania w fortecy:
    - stado wron,
    - ogniste kuźnie,
    - wykopaliska,
    - amunicja orków,
    - żelazne okucia,
    - wieża czarodzieja.

    Mordor

    Rzeźnia - dostarcza cennych surowców. Każda rzeźnia zwiększa próg punktów dowodzenia o 50.
    Wytrzymałość: 1000
    Koszt: 300

    Tartak - w tartaku pracują robotnicy, którzy karczują pobliskie lasy, aby to co zetną przerobić na cenne surowce.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 450

    Jama orków - można tutaj rekrutować wojowników orków, łuczników orków oraz ich chorążych.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 300

    Pałac haradrimów - można tu rekrutować Haradrimów oraz Easterlingów.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 500

    Klatka Trolli - te klatki są wylęgarnią okrutnych i przerażających trolli. Doboszy możesz wyszkolić jedynie na 2 poziome, a Trolle bojowe na 3.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 750

    Wielki warsztat oblężniczy - W tej fabryce wytwarza się katapulty, tarany i wieże oblężnicze.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 800

    Zagroda Mumakili - W zagrodzie mumakili możemy wyhodować olbrzymie olifanty.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 1000

    Tawerna - można tu wyszkolić korsarzy z Umbaru oraz zakupić ulepszenia dla jednostek Mordoru.
    Wytrzymałość: 3000
    Koszt: 500
    Ulepszenia które można tutaj opracować:
    - kolczaste strzały,
    - ciężkie zbroje,
    - hartowane ostrza,
    - ogniste strzały.

    Forteca - główny budynek tej frakcji. Można tu wykupić szereg ulepszeń i opcji rozbudowy.
    Wytrzymałość: 7500
    Koszt: 5000
    Ulepszenia do opracowania w fortecy:
    - stos zagłady,
    - płonąca amunicja,
    - kotły z magmą,
    - czarnoksięstwo morgula,
    - Iglica Gorgoroth.

    Gobliny

    Tunel - dostarcza cennych surowców. Pozwala także na przemarsz oddziałów między tunelami.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 300

    Tartak - w tartaku pracują robotnicy którzy karczują pobliskie lasy, aby to co zetną przerobić na cenne surowce.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 450

    Jaskinia goblinów - można zwerbować tu goblińskich wojowników i goblińskich łuczników.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 400

    Pajęcza jama - można wyszkolić tu pająki oraz pajęczych jeźdźców, a także opracować ulepszenie torebki jadowe.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 600

    Szczelina - w szczelinie można zwerbować jaskiniowego trolla, oddział pół-trolli oraz górskiego olbrzyma.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 700

    Wartownia - stanowi świetną ochronę dla pobliskich jednostek i budynków.
    Wytrzymałość: 1000
    Koszt: 500

    Skarbiec - w tym budynku możemy opracować ulepszenia dla jednostek Goblinów.
    Wytrzymałość: 1500
    Koszt: 1000
    Ulepszenia które można tutaj opracować:
    - szabrowane ostrza,
    - ciężkie zbroje,
    - ogniste strzały.

    Forteca - najważniejszy budynek tej frakcji. Można tu wykupić szereg ulepszeń i opcji rozbudowy. Werbuje się tutaj także bohaterów i budowniczych.
    Wytrzymałość: 7500
    Koszt: 5000
    Ulepszenia do opracowania w fortecy:
    - chmara nietoperzy,
    - ostre kolce,
    - ogniste strzały,
    - pajęczy kokon,
    - smocze gniazdo.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw