Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Magia • INSIMILION

    Inne gry


    Magia

    Działy gier » Inne gry » Vagrant Story
    Autor: Shiris
    Utworzono: 31.08.2011
    Aktualizacja: 31.08.2011

    Magia w „Vagrant Story” podzielona jest na cztery szkoły. Są to Warlock (czary bojowe), Shaman (czary leczące), Sorcerer (czary wsparcia) i Enchanter (czary żywiołów). W przypadku niektórych zaklęć (głównie szkoła Sorcerer), szanse na skuteczne rzucenie rosną razem z współczynnikiem Risk (o 1 procent za każde 2 punkty Ryzyka). Przy używaniu magii ze szkoły Warlock, większe Ryzyko podnosi obrażenia przez nie zadawane, ale zmniejsza szanse ich trafienia.

    Zwykli przeciwnicy (nie bossowie) nie wyrzucają zawsze opisanych czarów, im bardziej cenny jest czar, tym szanse są mniejsze. Bossowie wyrzucają je zawsze. Warto używać różnych rodzajów ataków i broni, żeby zwiększyć szansę na zdobycie czaru.

    Szkoła magii Warlock

    Czar: Solid Shock
    Koszt w punktach magii: 25
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Fizyczny
    Opis działania: Uderza w przeciwnika małym wybuchem.
    Grimoire: Zephyr
    Do zdobycia na: Dark Eye (Undercity West), Ghost (Catacombs), Wraith (Iron Maiden)

    Czar: Lightning Bolt
    Koszt w punktach magii: 25
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Powietrze
    Opis działania: Wystrzeliwuje magiczne pociski we wroga.
    Grimoire: Teslae
    Do zdobycia na: Zombie Mage, Dark Eye (obaj w Undercity West), Ghost (Catacombs)

    Czar: Fireball
    Koszt w punktach magii: 25
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Ogień
    Opis działania: Kula ognia wystrzelona we wroga.
    Grimoire: Incendie
    Do zdobycia na: Ghost (Catacombs), Zombie Mage, Dark Eye (obaj w Undercity West)

    Czar: Vulcan Lance
    Koszt w punktach magii: 25
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Ziemia
    Opis działania: Deszcz pocisków spada na wroga.
    Grimoire: Terre
    Do zdobycia na: Ghost (Catacombs), Zombie Mage, Dark Eye (obaj w Undercity West)

    Czar: Aqua Blast
    Koszt w punktach magii: 25
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Woda
    Opis działania: Otacza wroga wodą.
    Grimoire: Glace
    Do zdobycia na: Ghost (Catacombs), Zombie Mage, Dark Eye (obaj w Undercity West)

    Czar: Spirit Surge
    Koszt w punktach magii: 28
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Światłość
    Opis działania: Energia światłości uderza we wroga.
    Grimoire: Lux
    Do zdobycia na: Dullahan (Wine Cellar)

    Czar: Dark Chant
    Koszt w punktach magii: 28
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Ciemność
    Opis działania: Fala mrocznej energii przenika wroga.
    Grimoire: Patir
    Do zdobycia na: Wraith (Iron Maiden), Dark Eye (Undercity West)

    Czar: Banish
    Koszt w punktach magii: 25
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Ciemność
    Opis działania: Zabija słabszych wrogów na miejscu.
    Grimoire: Banish
    Do zdobycia na: Harpy (Undercity East)

    Czar: Exorcism
    Koszt w punktach magii: 22
    Zasięg: Obszarowy
    Żywioł: Światłość
    Opis działania: Zabija nieumartych.
    Grimoire: Exsorcer
    Do zdobycia na: Wraith (Iron Maiden)

    Czar: Explosion
    Koszt w punktach magii: 36
    Zasięg: Obszarowy
    Żywioł: Fizyczny
    Opis działania: Bardzo mocny wybuch o sporym zasięgu.
    Grimoire: Demolir
    Do zdobycia na: Father Duane (Town Centre West), Lich (Great Cathedral)

    Czar: Thunderburst
    Koszt w punktach magii: 36
    Zasięg: Obszarowy
    Żywioł: Powietrze
    Opis działania: Uderzenia piorunów we wrogów.
    Grimoire: Foudre
    Do zdobycia na: Air Elemental, Djinn (obaj w Great Cathedral)

    Czar: Flame Sphere
    Koszt w punktach magii: 36
    Zasięg: Obszarowy
    Żywioł: Ogień
    Opis działania: Otacza wrogów morzem płomieni.
    Grimoire: Flamme
    Do zdobycia na: Fire Elemental (Abandoned Mines), Ifrit (Great Cathedral)

    Czar: Gaea Strike
    Koszt w punktach magii: 36
    Zasięg: Obszarowy
    Żywioł: Ziemia
    Opis działania: Wybuch ziemi pod nogami wrogów.
    Grimoire: Gaea
    Do zdobycia na: Earth Elemental (Abandoned Mines), Dao (Great Cathedral)

    Czar: Avalanche
    Koszt w punktach magii: 36
    Zasięg: Obszarowy
    Żywioł: Woda
    Opis działania: Zamraża wszystko wokół wrogów.
    Grimoire: Avalanche
    Do zdobycia na: Water Elemental, Marid (obaj w Great Cathedral)

    Czar: Radial Surge
    Koszt w punktach magii: 36
    Zasięg: Obszarowy
    Żywioł: Światłość
    Opis działania: Strumień jasnych promieni przeszywa wrogów.
    Grimoire: Radius
    Do zdobycia na: Lich (Undercity East), Lich Lord (Great Cathedral)

    Czar: Meteor
    Koszt w punktach magii: 36
    Zasięg: Obszarowy
    Żywioł: Ciemność
    Opis działania: Deszcz meteorów spada na wroga.
    Grimoire: Meteore
    Do zdobycia na: Dark Elemental (Undercity West), Nightmare (Great Cathedral)

    Czar: Drain Heart
    Koszt w punktach magii: 12
    Zasięg: Pojedyczny
    Żywioł: Ciemność
    Opis działania: Wysysa punkty zdrowia wrogów.
    Grimoire: Egout
    Do zdobycia na: nikim
    Do znalezienia w: Limestone Quarry.

    Czar: Drain Mind
    Koszt w punktach magii: 2
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Ciemność
    Opis działania: Wysysa punkty magii wrogów.
    Grimoire: Demance
    Do zdobycia na: Sky Dragon (Abandoned Mines)

    Szkoła magii Shaman

    Czar: Heal
    Koszt w punktach magii: 5
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Światłość
    Opis działania: Leczy punkty zdrowia.
    Grimoire: Guerir
    Do zdobycia na: Minotaur (Wine Cellar)

    Czar: Restoration
    Koszt w punktach magii: 3
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Światłość
    Opis działania: Leczy status „Paralysis”.
    Grimoire: Mollesse
    Do zdobycia na: nikim
    Do znalezienia w: Abandoned Mines

    Czar: Antidote
    Koszt w punktach magii: 3
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Światłość
    Opis działania: Leczy status „Poison”.
    Grimoire: Antidote
    Do zdobycia na: Lizardman (Catacombs)

    Czar: Blessing
    Koszt w punktach magii: 17
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Światłość
    Opis działania: Leczy status „Curse”.
    Grimoire: Benir
    Do zdobycia na: nikim
    Do znalezienia w: Limestone Quarry

    Czar: Clearance
    Koszt w punktach magii: 15
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Światłość
    Opis działania: Leczy wszystkie statusy.
    Grimoire: Purifer
    Do zdobycia na: Last Crusader (Temple of Kiltia)

    Czar: Surging Beam
    Koszt w punktach magii: 20
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Światłość
    Opis działania: Odnawia przez pewien czas punkty zdrowia. Rzucenie innego czaru na postać neguje działanie tego czaru.
    Grimoire: Vie
    Do zdobycia na: nikim
    Do znalezienia w: Abandoned Mines

    Szkoła magii Sorcerer


    Czar: Herakles
    Koszt w punktach magii: 12
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Podnosi siłę.
    Grimoire: Intensite
    Do zdobycia na: Harpy (Undercity East)

    Czar: Degenerate
    Koszt w punktach magii: 7
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Obniża siłę.
    Grimoire: Debile
    Do zdobycia na: Minotaur (Wine Cellar)

    Czar: Enlighten
    Koszt w punktach magii: 12
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Podnosi inteligencję.
    Grimoire: Eclair
    Do zdobycia na: Nightstalker (Undercity East)

    Czar: Psychodrain
    Koszt w punktach magii: 7
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Obniża inteligencję.
    Grimoire: Naugeux
    Do zdobycia na: nikim
    Do znalezienia w: Undercity West

    Czar: Invigorate
    Koszt w punktach magii: 12
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Podnosi zręczność.
    Grimoire: Agilite
    Do zdobycia na: nikim
    Do znalezienia w: Snowfly Forest

    Czar: Leadbones
    Koszt w punktach magii: 7
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Obniża zręczność.
    Grimoire: Tardif
    Do zdobycia na: nikim
    Do znalezienia w: Undercity East

    Czar: Prostasia
    Koszt w punktach magii: 15
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Podnosi współczynniki posiadanego ekwipunku. Zmiana ekwipunku neguje działanie czaru.
    Grimoire: Ameliorer
    Do zdobycia na: Golem (Sanctum)

    Czar: Tarnish
    Koszt w punktach magii: 7
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Osłabia ekwipunek wroga.
    Grimoire: Deteriorer
    Do zdobycia na: Dark Crusader (Snowfly Forest)

    Czar: Silence
    Koszt w punktach magii: 7
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Uniemożliwia rzucanie czarów.
    Grimoire: Muet
    Do zdobycia na: nikim
    Do znalezienia w: Town Centre South

    Czar: Magic Ward
    Koszt w punktach magii: 21
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Broni przed czarem rzuconym na postać.
    Grimoire: Annuler
    Do zdobycia na: Father Grissom (Snowfly Forest)

    Czar: Stun Cloud
    Koszt w punktach magii: 7
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Paraliżuje wroga.
    Grimoire: Paralysie
    Do zdobycia na: nikim
    Do znalezienia w: Undercity East

    Czar: Poison Mist
    Koszt w punktach magii: 11
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Narzuca wrogowi status „Poison”.
    Grimoire: Venin
    Do zdobycia na: Wraith (Iron Maiden)

    Czar: Curse
    Koszt w punktach magii: 17
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Narzuca status „Curse”.
    Grimoire: Fleau
    Do zdobycia na: nikim
    Do znalezienia w: Limestone Quarry

    Czar: Fixate
    Koszt w punktach magii: 3
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Zatrzymuje wszystkie poruszające się obiekty w pomieszczeniu.
    Grimoire: Halte
    Do zdobycia na: nikim
    Do znalezienia w: Sanctum

    Czar: Dispel
    Koszt w punktach magii: 10
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Zdejmuje działanie czaru rzuconego na cel.
    Grimoire: Dissiper
    Do zdobycia na: nikim
    Do znalezienia w: Undercity West

    Czar: Unlock
    Koszt w punktach magii: 3
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Otwiera zabezpieczone magią skrzynie.
    Grimoire: Clef
    Do zdobycia na: Father Duane (Town Centre West)

    Czar: Eureka
    Koszt w punktach magii: 6
    Zasięg: Całe pomieszczenie
    Żywioł: brak
    Opis działania: Oznacza wszystkie pułapki w jednym pomieszczeniu.
    Grimoire: Visible
    Do zdobycia na: nikim
    Do znalezienia w: Abandoned Mines

    Czar: Analyze
    Koszt w punktach magii: 5
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: brak
    Opis działania: Pokazuje dane przeciwnika.
    Grimoire: Analyse
    Do zdobycia na: Dragon (Sanctum)

    Szkoła magii Enchanter

    Czar: Luft Fusion
    Koszt w punktach magii: 10
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Powietrze
    Opis działania: Nadaje broni dodatkową moc, opartą na żywiole powietrza.
    Grimoire: Sylphe
    Do zdobycia na: Giant Crab (Undercity West)

    Czar: Spark Fusion
    Koszt w punktach magii: 10
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Ogień
    Opis działania: Nadaje broni dodatkową moc, opartą na żywiole ognia.
    Grimoire: Salamandre
    Do zdobycia na: nikim
    Do znalezienia w: Abandoned Mines.

    Czar: Soil Fusion
    Koszt w punktach magii: 10
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Ziemia
    Opis działania: Nadaje broni dodatkową moc, opartą na żywiole ziemi.
    Grimoire: Gnome
    Do zdobycia na: Father Grissom (Snowfly Forest)

    Czar: Frost Fusion
    Koszt w punktach magii: 10
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Lód
    Opis działania: Nadaje broni dodatkową moc, opartą na żywiole lodu.
    Grimoire: Undine
    Do zdobycia na: nikim
    Do znalezienia w: Abandoned Mines

    Czar: Aero Guard
    Koszt w punktach magii: 9
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Powietrze
    Opis działania: Wzmacnia obronę zbroi o moc żywiołu powietrza.
    Grimoire: Perebrise
    Do zdobycia na: Earth Dragon (Snowfly Forest)

    Czar: Pyro Guard
    Koszt w punktach magii: 9
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Ogień
    Opis działania: Wzmacnia obronę zbroi o moc żywiołu ognia.
    Grimoire: Ignifuge
    Do zdobycia na: Wyvern (Abandoned Mines)

    Czar: Terra Guard
    Koszt w punktach magii: 9
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Ziemia
    Opis działania: Wzmacnia obronę zbroi o moc żywiołu ziemi.
    Grimoire: Rempart
    Do zdobycia na: Ogre (Abandoned Mines)

    Czar: Aqua Guard
    Koszt w punktach magii: 9
    Zasięg: Pojedynczy
    Żywioł: Woda
    Opis działania: Wzmacnia obronę zbroi o moc żywiołu wody.
    Grimoire: Barrer
    Do zdobycia na: Snow Dragon (Limestone Quarry)



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw