Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Solucja • INSIMILION

    Inne gry


    Solucja

    Działy gier » Inne gry » Rance: Quest for Hikari
    Autor: Grisznak
    Utworzono: 30.03.2012
    Aktualizacja: 30.03.2012

    Zaczynasz w Paris. Idź do szkoły, którą miała wybadać Sill. Zawołaj dziewczynę i dokładniej z nią porozmawiaj, wypytaj o Hikari, a także o okoliczne miejsca. Poproś o pieniądze i nie wahaj się skorzystać z jej uroków, aby gra mogła potoczyć się dalej (kolejne scenki z Sill pozwolą ci nauczyć się czarów). Teraz idź do zamku (na wschód od szkoły) i spróbuj dostać się do środka. Strażniczka poprosi cię o pozwolenie na wejście, którego oczywiście nie masz. Cofnij się do parku, gdzie spotkasz dziewczynę, która zgubiła portfel. Pomóż jej go szukać, a okradnie cię i zniknie, ty jednak wpadniesz dzięki temu na pierwszy trop. Wróć do szkoły i jeszcze raz poproś Sill o pieniądze. Zapadł zmierzch, więc idź do gospody (na północ od szkoły) i prześpij się. Gdy będziesz w pokoju, zawołaj Nami i rozmawiaj z nią tak długo, aż wydobędziesz z niej informacje o złodziejach.

    Po wyjściu z gospody idź do sklepu z bronią i pomów ze sprzedawczynią. Następnie udaj się do bramy zamku, ale nie wchodź do niego, tylko odwiedź domek na północy, by znaleźć sklep z przedmiotami. Wypytaj sprzedawczynię o złodziei. Wracając, zajrzyj do szkoły, ale Sill nie będzie w pobliżu. Skieruj się na północ, a po drodze powinieneś ją spotkać. Teraz odwiedź pub i spytaj właściciela o złodziei. Zaoferuje ci on robotę - musisz odnaleźć jego córkę. Dostaniesz też 800 sztuk złota zaliczki. Kup sobie za to ekwipunek, ale zachowaj z 300–400 sztuk złota na później. Idź do parku, a z niego na południe, gdzie znajdziesz sklep z informacjami. Kup dane o złodziejach, o ich kryjówce i o wejściu do niej. Teraz możesz wyjść z miasta (południowo-wschodni zaułek). Oczywiście jesteś dość słaby, więc najpierw wypada podpakować głównego bohatera (sugeruję poziom 15-17). Gdy już to zrobisz, udaj się do trzeciej lokacji, gdzie znajdziesz siedzibę zbójców. Wejdź do środka.

    Wrogowie są tu mocniejsi, pamiętaj o tym, wkraczając do tej dziury. Najpierw sprawdź wschodnią część lochu. Porozmawiaj z uwięzionym w betonie mężczyzną. W sali obok znajdziesz kilka leków. Następnie udaj się na zachód, do pomieszczenia, w którym są schody. Zabij zbója, ale niestety na razie nie będziesz w stanie skorzystać ze schodów. Wróć do sali, w której znalazłeś leki i obszukaj ją, żeby znaleźć buty. Weź je. Teraz możesz już wejść po schodach. W pierwszym pokoju po zachodniej stronie znajdziesz klucz. Drugi pokój jest pusty. W dwóch kolejnych są kobiety. Pierwsza jest napastowana przez dwójkę zbirów. Pogoń ich, ale dziewczynie nic nie rób. Druga odwdzięczy ci się, jeśli odpowiesz dobrze na trzy pytania (lubi pachinko, najfajniejszą konsolą jest PC Engine, a nazwa to Evil Group). Wreszcie, w ostatnim pomieszczeniu jest córka właściciela pubu, której pilnuje szef zbójów. Zabij go i uwolnij dziewczynę, po czym wróć do miasta.

    W mieście idź do pubu i poproś ojca uwolnionej panienki o pozwolenie na wejście do zamku. Skocz do gospody, prześpij się i następnego dnia, dzierżąc w dłoni pozwolenie, udaj się do zamku. Zajrzyj do Coloseum i wypytaj chłopaka o Yuran. Potem wskocz do kasyna. Teraz udaj się do zasadniczej części zamku. Idź na zachód, tak daleko, jak się da, i wejdź do pokojów po bokach korytarza. W pierwszym z nich spotkasz pokojówkę. Nie dawaj jej spokoju tak długo, aż powie ci, że w kieszeni ma klucz. Weź go i wyjdź. W następnym pomieszczeniu dziewczyna podkrada chleb. Możesz wykorzystać fakt nakrycia jej na kradzieży. Po scence wyjdź i wróć do pokoju, by dokładnie dopytać pannę o wszystko. Dostaniesz od niej klucz. Teraz odwiedź drugie skrzydło zamku. W jednym z pokojów spotkasz Miki (bohaterka innych gier Alice Soft), w komnacie naprzeciwko mieszka zaś nietypowa mysz. Po tych spotkaniach idź do sali tronowej.

    Po rozmowie z królem wybierz się do więzienia. Strażniczka nie będzie chciała cię przepuścić, ale spytaj ją dwa razy o Hikari, a zaśnie. Wejdź do lochu. Dziewczyna będzie milczeć, aż trzykrotnie nie spytasz jej o imię. Pomów z nią, po czym wyjdź z lochu, idź do kasyna i pogadaj z dziewczyną, która okaże się siostrą więźniarki. Dostaniesz od niej naszyjnik i 200 sztuk złota. Wróć do lochu, daj Yuki naszyjnik, a w zamian dostaniesz słomkę. Teraz skieruj się do Coloseum. Spotkasz tam Yuran. Zaproponuj jej walkę, wyjdź z Coloseum i wróć. Zostaniesz poproszony o bilet udziału. Aby go dostać, idź do króla i poproś go o to. Da ci bilecik bez problemów. To jednak nie wszystko. Wyjdź z zamku i idź do miasta, do sklepu z przedmiotami. Zapytaj dziewczynę o Hirarara Lemons i kup je. Teraz możesz iść do Coloseum. Stocz kilka kolejnych walk, aby ostatecznie pokonać Yuran.

    Gdy wyjdziesz z Coloseum, spotkasz służącą królowej, która zaprosi cię do jej komnat. Królowa poprosi o pomoc w odzyskaniu skradzionego pierścienia, który powinien znajdować się w Haunted Mansion. Najpierw udaj się do pokoju, w którym spotkałeś pokojówkę i pogadaj z nią kilka razy. Teraz wyjdź z zamku i idź do miasta. Odwiedź dziewczynę prowadzącą bank informacji i daj jej znaleziony owoc, a otrzymasz klucz do Haunted Mansion. Zanim tam pójdziesz, sugeruję, aby Rance był na poziomie powyżej dwudziestego. Wyjdź z miasta i pokręć się po okolicy, nabijając poziomy doświadczenia na walkach.

    Gdy wejdziesz do Haunted Mansion, obejrzyj zegar w lobby. Idź do następnego pokoju, znajdującego się na północy. Drzwi zatrzasną się za tobą. Zlustruj całe pomieszczenie. Trzykrotne obejrzenie kominka pozwoli ci w nim znaleźć nowy miecz. Po pokonaniu kilku potworów będziesz mógł wyjść z tego pokoju. Wrócisz do lobby. Teraz idź do północno-wschodniej części budynku, gdzie znajduje się kuchnia. Obejrzyj dwukrotnie szafkę, żeby znaleźć Royal Shield. Wróć do lobby i wejdź po schodach. Przejdź przez wszystkie cztery pomieszczenia, aż spadniesz ponownie do lobby. Idź do pomieszczenia znajdującego się nad tym, w którym byłeś uwięziony. Obejrzysz tam scenkę. Wróć do pokoju, który odwiedziłeś na początku i ze stołu weź klucz.

    Mając klucz, możesz otworzyć pomieszczenia na drugim piętrze. Z pierwszego weź Royal Armor. W trzecim znajdziesz dziennik, który trzeba przeczytać. Potem wróć na dół i idź do pokoju naprzeciwko tego, w którym obejrzałeś pierwszą scenkę z udziałem ducha. Tu zobaczysz drugą. Udaj się do pomieszczenia naprzeciwko i obszukaj skrzynki, aby znaleźć młotek. Dwukrotnie spróbuj go podnieść, aby Rance go zatrzymał. Znowu idź do drugiego pokoju, który okaże się biblioteką. Przeglądaj książki, aż w jednej znajdziesz Fire Tree Leaf. Wyjdź z posiadłości i biegnij do sklepu z przedmiotami, którego właścicielka okaże się teraz dużo sympatyczniejsza.

    Wróć do Haunted Mansion, wejdź na piętro i udaj się do trzeciego pomieszczenia. Obejrzyj ściany, a potem spróbuj się poruszyć na zachód. Dzięki młotkowi dostaniesz się do czwartego pokoju. Tam obejrzysz scenkę. Wróć do lobby. Jeszcze raz udaj się na piętro, wejdź do trzeciego pomieszczenia i przeczytaj dziennik. Wróć do lobby i przestaw wskazówki zegara. Idź do kuchni i wejdź przez otwór przy stole do sekretnej sali. Rozmawiaj z dziewczyną tak długo, aż da ci pierścień. W międzyczasie słudzy królowej uprowadzą Sill, ty zaś przeniesiesz się automatycznie do zamku.

    Po wszystkich scenkach rozmawiaj z Sill i Hikari tak długo, aż pojawi się opcja ścigania królowej. Ruszaj więc za nią. Gdy znajdziesz się w nowej lokacji, obszukuj ją i wołaj, aż znajdziesz jedną z wojowniczek. Pokonaj ją i torturuj, aż wygada, gdzie schroniła się królowa. Idź dalej, pokonując napotkane po drodze potwory, by spotkać Maris. Oczywiście spróbuje cię uwieść, ale ostatecznie to twoje będzie na wierzchu. Teraz wystarczy już z niej tylko wyciągnąć informacje na temat tego, gdzie schroniła się królowa i obejrzeć końcówkę gry.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw